Lunch på stan med Lottis

Linus vaknade pigg och glad med massa bus. Helt underbart när han vaknar och är så utvilad. Efter vi ätit frukost begav vi oss in till stan för vi skulle träffa Lottis idag och äta lunch. Vi gick och åt på ett ställe där jag aldrig hade ätit innan och deom hade jätte god mat, det som var ett stort minus var att när vi skulle betala fick vi vänta i nästan tjugo minuter innan vi fick kontakt med dom för att säga att vi ville betala. Sedan kikade vi runt i butiker och jag hittade en helt underbar jacka som jag köpte, kan lägga upp en bild sen på den. Vi pratade som vanligt om allt mella himmel och jord och det kändes inte direkt som om det var i somras vi träffades sist. Daniel ringde mig vid ett tillfälle och frågade om när jag skulle komma hem men jag kunde åka när jag ville då frågade jag om det var något speciellt å dåsahan kanske. EFter ett tag lyckades jag lista ut att det var min KLÄNNING som hade KOMMIT!! åh vad glad jag blev. Jag tjötade klart med Lottis en stund för att sen ta tåget hem med Linus. Ia ska komma förbi sen och äta ostbricka och mysa med oss. Plus att jag ska hämta min klänning uppe i Ica Almås =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0