Liiiite smått panik bara!!

Efter att vi varit iväg och handlat tog vi vägen om Ican hemma för jag skulle hämta ut min klänning. När dom tog fram paketet steg paniken i mig, det var ju inte större än en sov kudde!! Aj då tänkte jag det här bådar inte gott. Tänk om det blivit fel, eller vänta det kanske till och med är Ias klänning. Tankarna hann snurra flera gånger om. Jag vågade inte ens öppna det innan Ia kom. När Ia kom så åt vi lite mat och sen började jag att packa upp klänningen, jag drog ut på det så länge som möjligt genom att försöka dra loss minsta lilla tejpbit först. Ia fotade och tjatade på mig att jag skulle öppna det NU! Och sen så fick jag loss dóm gröna påsarna och sen kom jag in i det genomskiliga paketet så jag såg klänningen. Sen var det bara till att väckla upp den och där var min underbart fina klänning. (på bilden iaf) Jag börjar trockla mig i klänningen och det känns lite halv mysko att prova klänningen hemma. Sen steg paniken ännu mer när jag fick på mig den ordentligt och den satt jätte konstigt, det var som om den var för liten i midjan på mig och det bara korvade sig och såg jätte konstigt ut. Det kändes som om jag var i en stoooor kokong och det var inte kul alls, Ia började prata om att här kan man sprätta upp den å här kan man fixa det och en massa sådana saker. Jag började ångra mig att jag köpt en klänning via nätet och ej provat den innan. Ia knöt upp snörningen i ryggen på mig igen och vi provade oss fram med att ha klänningen på olika höjder på kroppen och sen fick vi fram på ett bra sätt som det satt jätte bra. Så till sist vart det jätte bra. Nu ska jag bara köpa en underkjol till den så blir det ännu bättre =)
Nu hänger klänningen i köket på en krok i taket, måste köpa en klädpåse till den, säger bara en sak LINUS...


Min fiiina klänning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0