Inbjudningar

Så då har man skickat ut alla inbjudningarna till bröllopet, känns skönt att inte behöva tänka sig för vad man säger kan ju säga det att man varit påväg att försäga sig ett par gånger. Så nu kan man planera öppet och inte behöva gömma alla sakerna när man får besök. Har beställt Ias klänning som hon ska ha som tärna och den blir nog dunder fin =)
Ska lägga upp lite bilder på det som beställts och buketten jag funderar på att ha.



Klänningen jag har beställt, sååå fin



Klänningen baktill




Klänningen Ia ska ha men den blir lite mer åt det guldiga hållet



Buketten jag tror jag kommer att ha =)



Corsaget Daniel och Khim kommer att ha


Kommentarer
Postat av: Lennart johansson

Du kommer att bli den finaste bruden världen har skådat med den klänningen

2009-10-02 @ 00:12:13
Postat av: anna



åh va fin du kommer bli helen.. underbar klänning.. Och ias klänning.. me like



Stor kram till er

2009-10-02 @ 06:28:55
URL: http://www.nogg.se/annis83
Postat av: Jenny

Hej! Precis hittat hit..

Stoooooort GRATTIS till att ni ska gifta er! Så kul!! Glad för er skull! Hoppas Linus återhämtar sig nu också men det var skönt med lite glädjenyheter mitt i allt!

2009-10-02 @ 08:05:55
Postat av: Linda

Hej gumman!

Så kul att äntligen hinna ses igår.Har saknat dig massor.Så glad för er skull,kommer att bli ett riktigt drömbröllop.Vilken otroligt smakfull och vacker klänning.Du kommer att se ut som en sagoprinsessa! Och jag och Ia kommer att gråta floder!Kraam!:o)

2009-10-02 @ 18:43:41
Postat av: ann-marie

Grattis till bröllopet. Det var en fantastisk vacker klänning du ska ha likaså buketten. det var ett glädje besked mitt i all bedrövelse. ha det gott

kram ammi

2009-10-02 @ 18:57:42
URL: http://madeleinesofieekberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken otroligt vacker klänning =) =) =)

2009-10-08 @ 18:37:44
URL: http://mariasbibel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0