Full rulle

Igår kom Linus kusin Ello bello hit och skulle sova här med sin hund Casper. Så då var det full rulle här, Linus och Ello busade så hela huset skakade men det var så skönt att se dom leka så efter allt som hänt. Efter maten som vart något sent så gick Linus och la sig och jag och Ello mös i soffan och åt glass. När Ello somnat så skulle jag gå ut med Casper och det var ju en intressant historia. När vi gått en liten bit så tvärvägrade han att gå så det var bara att vända och gå tillbaka, inga lång promenader här inte =) Men han är så mysig iaf. Så under natten har jag haft en liiiiten vovve under täcket som legat och tryckt längs min mage och det var dunder mysigt. På morgonen kom Linus in smygandes till mig och då hörde man bara ett trött försök till skällande under mitt täcke. Sen låg jag och Linus och kollade på bompa och det var så mysigt, har verkligen saknat att kunna göra det. När Ello väl hade vaknat så åt vi frukost och sen så målade vi och klippte ut olika mönster i papper. Sen kom Ia hit och hälsade på. Vid halv två tiden kom Robban och hämtade Ello och Casper.






Bus kusinerna


Ello bello


Bus Linus


Mini Casper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0