Full fart framåt!

Aj då, då har man varit dålig på att skriva här igen. Men nu hinns det inte med på samma sätt då Linus börjar kvickna till igen. Här cyklas det, vi är ute på lekplatsen och gungar och massa annat skoj. Linus börjar även att äta bättre och bättre så nu får han en massa enerig. Igår tog vi bort stygnen på Linus huvud och han var jätte duktig när dom gjorde det. Idag har Ia varit här med oss och vi var ute och busade på lekplatsen och tog massa härliga kort. Jag och Ia satte oss med bordsplaceringen till bröllopet och vi gjorde så att vi lottade fram platserna och det vart bättre än vad jag hade räknat med, så nu får det vara såhär. Jag var ju iväg med Linus i stan en snabbis idag för jag skulle kolla efter en overall till honom men hittade ingen som föll mig i smaken, det fick bli ett par skor till honom och en ring till mig =)   Jag har även börjat bli nervös över att klänningen/klänningarna ska komma snart. Ska bli så kul att prova den. Har även börjat leta efter kläder till Linus men det är så svårt att köpa nu när han gått ner så mycket i vikt, så jag vet ju inte vilken storlek han kommer att ha då. Snart kommer jag att få ut och leta kläder till Daniel och Khim som dom ska ha på bröllopet. I morgon efter att Linus fått sin medecin har jag tänkt åka hem en stund och hälsa på en snabbis på dagis, Linus längtar så mycket efter att få vara där. I morgon ska även jag och Ia ha myskväll och laga lite god mat.

 


Mmm gott med mat igen =)


Bus under mammas säng

Linus och pappa gräver

 


Ia kan cykla hon med!!


Linus å Ia


Ia klippte håret på Linusen


Bus pålekplatsen


Bara jag


Gräva i sanden är kul


Kommer Ia ner??!


Kommentarer
Postat av: ia

Hej hej. Tack för en kanon dag. Måste säga att jag e snygg på cykeln hehe.

Ser även ut som e jag som snaggat Linus på sidan av huvudet då man ej kan se ärren är hehe.

Måste även på peka att det var SVÅRT att ta sig ner från lekplatsen i högklackat :D

Kram kram.

2009-10-15 @ 21:51:39
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/
Postat av: ann-marie

Hej vad skönt det var att se linus i farten igen och att han är på bättringsvägen. Hoppas att du kan börja att koncentera dej på bröllopet som kommer att bli en stor dag för Er.

Kramar från faster Ammi

2009-10-17 @ 13:12:56
URL: http://madeleinesofieekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0