En kväll på stan

I kväll blev det till att träffa Ia och Linda på stan. Jag mötte upp Ia i Mölndal där vi sedan tog vagnen in till stan där vi skulle träffa Linda på lejon trappan. När vi kom dit stod det en huttrande Lindda där och vi begav oss snabbt till ett ställe vi satte oss på. Jag och Ia beställde in varsin handburgare och cider, Linda beställde in ett glas vin. Kan ju bara säga det att det var inte en enda tyst minus under tiden vi var här. Det pratades om allt mella himmel och jord. Jag kan lungt säga det att jag saknar att jobba med dom båda =(
Undra vad folk egentligen tyckte om vårat kackel på kackel på kackel och massa skratt. Vi hade det jätte trevligt iallafall och det var ju huvudsaken. Sen tar Linda fram en jätte söt nalle till Linus och jag får ett jätte fint paket som innehåller en dvd film, hon tyckte att den passade bra inför bröllopet. Filmen var bröllopsduellen och bröllopsresan. Tack så mycket Linda ;)
Linda for hem och jag och Ia gick vidare till Pauls biljard och tog en cider innan vi åkte hem, vi hade tänkt att spela lite biljard men det var en massa läskiga människor där så vi gick rätt fort därifrån. Har haft en dunder dunder mysig kväll iallafall med massa skratt och skitsnack.




Ia

Linda


Kommentarer
Postat av: ia

Ja gud va roligt vi hade. Jag sitter och surfar och kollar tv för Linus sover lite :D

Syns senare kram kram

2009-11-02 @ 13:24:11
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0