En dag i taget

Ja idag har det inte hänt så jätte mycket eftersom Linus nästan sovit hela dagen. Vi bråkade med honom för att hans cvk (slang i halsen) krånglat mycket det senaste. Så det var en narkosläkare här för att titta på den, vi var två som höll Linus stilla och en som kollade och dom fick ringa på hjälp iaf. Det är inte konstigt att den krånglar eftersom det är ett litet knyck precis där slangen börjar in i hans hals så dom ska ev flytta på den i mogon då dom ska söva honom inför mr röntgen. Det som gör att dom ska göra en ny mr är att Linus fortfarande har hög feber och hans sänka inte går ner som dom vill så deras misstankar är att det håller på att bildas nya bakterier i cystan på honom så dom ska göra en koll så att dom vet hur det ligger till. Jag tog även upp med läkaren att Linus bara ligger och stirrar rätt ut och att vi inte får någon kontakt med honom när det blir så. Dom vet inte riktigt varför det blir så, men har några teorier. En är att han varit med om så mycket och stänger av allt och alla, en är att barn som blivit opererade krampar och han kanske gör det men bara i hjärnan. Än så länge är dom inte oroliga över det utan vi ska bara ha koll på det. Idag har Jessica varit här och hälsat på men Linus låg mestadels i sängen. Jag bjöd även in Nenna på vårat bröllop och hon blev jätte glad. Sen pratade jag med Jessica om att Elouise ev kan vara näbb på bröllopet. Nu vid 23 tiden vart Linus som sig själv igen. Han åt banan och vi skulle gå ut på avdelningen och kolla runt och leka i lekrummet. Han försökte att gå men det var vingligt och satte sig på baken precis som ett barn som håller på att lära sig gå. Sen när vi kom in på rummet igen såg man hur det lös i ögonen på honom av bus. Han åt godis från en tablettask, en banan, smakade på köttfärslimpan Daniel gjort till mig. Så min gamla goa Linus har visat sig idag =) Så nu hoppas jag verkligen att jag kommer att få ser mer utav honom.
Jag ahr även suttit och kollat på massa brudbuketter idag och jag börjar få svårt att välja vilken jag vill ha, har hittat så många andra fina. Jag som trodde att jag hade hittat den jag verkligen ville ha, får lägga upp lite bilder på dom andra kandidaterna oxå. Sen fick jag ett jätte bra beskedav pappa och det var att jag får buketten av honom!! Tack snälla underbara pappa! Måste ju tacka mamma oxå eftersom jag får klänningen av henne!! Tack så jätte mycket!! Älskar er!!


Denna men med creme färgade rosor

Denna men mer i droppformad

Eller den men med mer creme än lila

Gah blir tokig snart har sån beslutångest! Hjälp mig!!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman.Tycker den med mörka kallor och bär i-så läckert!Kollade upp de där bladan vi pratade om och min kollega som är gammal florist sa att det lät som philodendron,som ju du misstänkte.Frossa i bilder på buketter nu gumman,vilket härligt problem du har nu när du ska välja;o)Bamsekraam,hörs snart!

2009-10-08 @ 12:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0