Tyskland

Jag har ju glömt att skriva om att vi var iväg i Tyskland och handlade inför bröllopet. När vi var iväg så var Ia här hemma med Linus. Det hade gått jätte bra men Ia hade varit extra försiktig med allt. Tycker att det är lite gulligt att hon inte vågade köra på motorvägen för att något kunde ju hända, även att hon under dagen har underhållit Linus heeeeela tiden. Jag ficka ett sms till henne där det stod att hon skulle sätta sig i soffan och ta det lugnt då Linus kan leka själv en stund. Pappa var även med oss i tyskland och handlade lite han med. När vi kom till sista färgan för att åka över till pråmen där vi skulle handla så gick det jätte smidigt och snabbt när vi skulle på och det flöt jätte bra fram tills dess. Bara det att färgan kom inte iväg som den skulle utan en annan färga åkte innan, vi vart lite smått irriterade. Det hela slutade med att vi blev 45min sena i vårat tids schema. Självklart tog jag lite bilder under resan.



Daniel när vi är påväg


Pappa på nya äventyr =)


Färjan som åkte före oss


Pråmen vi handlade på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0