En stooor besvikelse

Igår hämtade jag och Ia ut hennes klänning från posten som hon ska ha på bröllopet och vi öppnade paketet spänt. Till våran stora besvikelse så var det helt fel färg på klänningen än vad vi väntat oss. Istället för beig/guld så var den kamelbrun med guld tyg under och vi blev jätte besvikna. Slipsarna jag beställt ska vi inte prata om dom kan inte bli mer skevt sydda än vad dom var. Och sjalen den var bara en bit tyg. Så nu har jag mailat dom som sålde den för att få lämna tillbaka det. Jag vägrar att ta emot något som ser ut på detta viset!


Såå besviken på denna klänning

Dom jätte fint sydda slipsarna.......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Förstår besvikelsen.Skum färg och slipsarna ser förfärliga ut!!!Ska det vara samma modell på klänningen som den du visat tidigare i bloggen?

Ser mer ut som ett nattlinne.Men det finns ju gott om butiker som har vackra klänningar så du hittar den perfekta snart.Säg till så kan jag hjälpa dig att leta.



Kram kram/Linda

2009-11-21 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0